Basketbasketbasket !

Yesyes , nu ska cornelia kanske börja i basket !
fyfan vad kul. men jag kanske inte kommer få plats i nåt lag ... ):
and that sucks. aja, vi får se vad som händer.
idag har jag inte gjort så mycket. vilat lite. blev att äta en av favoriterna idag oxå,
kinamat ! sjukt gott . nu ska jag strax sova för kl är halv 11. okej det är inte mycket men jag är faktist trött. xd
och på måndag kommer nya köket oxå! det blir jätte kul .
och imorn blir det att ta en sväng med mamma & mathilda på stan & handla kakel till köket, för golvet & det har vi redan lagt. & det är ju fullt med saker i huset nu bara för vi  gör om i köket så det ska bli riktigt skönt när det kommer bort. men nu har jag nog ingenting mer att skriva.
ni får ha det så bra !


/cornelia.

Kommentarer
Postat av: ragna :)

DU SLUTAR INTE I FRIIDROTT FÖR DET ! ♥

2010-11-28 @ 12:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0