bilder från igår


världens bästa mamma och syster förbereder maten.


världens bästa mormor och morfar .


fick av mormor och morfar.


fick av mormor och morfar.


tycker mormor skriver så sjukt fint. lite gammaldags . sjukt fint!


halsbandet jag fick av mamma och pappa.




armband, fick av mamma och pappa.


världens finaste morfar.


världens finaste mormor .


potatisgratängen var sjukt god !


världens bästa pappa grillar, mumms..


världens gulligaste kusiner.


morbror och camilla.


pappa fick typ, skrattanfall, haha.


galen familj måste jag säga! älskar er.


peaceee.


stog på en stol och tog kort på hela släkten. mamma passa på att ta kort. herren på teppan!


fruuukt.


världens bästa morbror.


min ring jag fick av johanna.


mathilda och hennes pojkvän toffe.


HAHA, toffe skulle titta förälskat på mathilda. mahilda och jag ASG!


världens bästa syster .


världens bästa syster .


nawwwwww!

finns massa mer bilder, men det tar sjukt lång tid.
ska lägga ut alla presenter sen!

älskar er världens bästa familj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0