black and yellow.

var ett litet tag sen.
men allt är så jäkla bra nu och jag orkar inte blogga stup i kvarten då.
gud vilket underbart väder igår!
jag var bara i shorts och tshirt. men man frös inte ett dugg, gud så underbart!
men idag var det inte lika fint. det är kallt ute nu..
men våren är verkligen här nu !
jag måste bara skaffa lite mer tålamod.
gud, snart är det lov. hur skönt kommer inte det bli ?!
bara två dagar kvar.
lite om dagen kanske. vi hadde någonting med 9:orna och alla andra typ. vi var indelade i grupper. jag var den ända tjejen i min grupp!
eller de var en tjej fast hon gick ju i 9:an.
sen gjorde vi lite olika saker. inte världens roligaste skulle jag säga. jag fick kramp i fötterna.
usch ja.
men jag måste träna på engelska nu . annars kommer jag aldrig få det gjort !

fet puss!



Kommentarer
Postat av: johanna

finfin bild :)

2011-04-13 @ 14:24:32
Postat av: vilma

så vacker :*

2011-04-13 @ 14:25:29
URL: http://vilmeri.blogg.se/
Postat av: sandra johansson

jävligt fin

2011-04-13 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0