GRYM HÄST!

jag har världens bästa vänner, världens bästa familj, allting är perfekt.  älskar mitt liv!
____________________________________________________________________-

är inte världens bästa på att uppdatera. men har inte tid. vädret har vart grymt! sandraaa sov här och när hon var på träning så följden jag med syrrran till hennes häääääst!
världens finaste och duktigase häst. han heter lillen.
när johanna har hoppat med lillen har dom hoppat 1.55.
men när lillen har hoppat själv har han hoppat 1.65! hur grymt är inte det ?!
johanna och lillen är sjukt grymmaaa <3
men jag red iaf på lillen. först gick jag med honom. sen trava jag. hur fin som helst verkligen!
ni ska på bilder här nere sen !

sandra sov här igår oxå. sjukt kul. vi har legat och degat hela dagen. vi såg paranomal activity 1. så jävla läskig men skit bra! sen såg vi på massa andra filmer.
imorn ska jag träffa joanna på stan. tänkte att jag kanske skulle köpa ett par till jeansshorts som finns på bikbok för 300 :-
vi får se.
men jag fick ju tanställning igår. gör sjukt ont. kan inte äta osv. men det kändes inte ett dugg när dom satte in den.
hadde jättebra tandläkare oxå! så det gjorde saken mycket skönare.
men ni ska få en bild på den.
gud vad skönt när man tar bort den och tänderna är finare än nånsin. man kommer inte kunna sluta le.
haha, det var allt för mig.


just nu.



kolla in smilet vavavava? HAHAH.
där har ni tandställningen !

RIDNINGEN:

fina lillen och jag.

fina lillen och fina johanna.


här rider dom iväg. älskar bilden!

gud, johanna ramlade av lillen sen typ, fyfan vad läskigt det såg ut. men jag kommer typ inte ihåg hur det såg ut. men läskigt var det iaf. men som tut tur tur var, så gjorde hon sig inte illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0