måndag den 18/4

tjenare guys.
jag ska typ lägg mig snart tror jag, men jag tänkte bara skriva lite om dagarna .
har värkligen haft skit bra start på lovet.

IGÅR: var ja med my och killarna ett tag. sen åkte jag till mormor en sväng. sen träffade jag jennifer och emma. då var jag med dom ett tag. då träffade vi tuva, tilda och celina.
vi bestämde typ att vi skulle ta med en engångsgrill upp till skogen och grilla. så vi åkte och handla lite oså. sen grillade vi. vi fattade typ inte först hur man använde engångsgrillen, men det funka sen. guv'a mysigt vi hadde det. de var jag, jejje, tilda, bella, ida,celina, tuva. skit mysigt med tjejorna.
sen drog jag hem, åt.

IDAG:
var med sandra. vart en sväng till stan. jag hadde ju fått 1200 pengar när jag fyllde år.  jag köppte kläder för 900. :D
vart lite myskläder nu. känner att jag behövde det. har redan kläder så det räcker till sommar'n.
sen drog vi hem. lämna grejerna, åkte hem till sandra, hoppa studsmatta osv..
kulkul.
vi gjorde typ massa saker.

IMORN: imorn blir de först kl 10 över sju att få tandställning.
sen ska jag vara med sandra. hon ska sova häär. blir jättekul. vi hittar säkert på massa.

ONSDAG: är med sandraaaa..

TORSDAG: ska träffa joanna. kommer bli jättemysigt. vi ska gå på stan lite oså. får se vad vi mer hittar på!

FREDAG: vet inte ...

LÖRDAG: landet!
SÖNDAG: landet!

har'e bra !

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0