måndag den 25 april.


stor skillnad. tyckte den färgenjag hadde var så tråkig. ingen färg typ.  som ni ser vart resultatet mörkare och rött!
___________________________________________________________________________________________

hoppas ni haft en bra påsk!
det har iaf jag haft. jag har vart på landet med världens underbaraste släkt.  jättemysigt!
jag har träffat underbara människor som gör en på så jäkla bra humör :*
och hittat på lite andra saker.
så var mina påskdagar. underbar påsk!
idag var vi och titade på en bil åt mathilda. köppte en skitsöt lilablå bil. ascool.
och nu sitter vi och fikar.
ni får ha en underbar dag !

snygg driv bild på mig och min gulliga kusin :*

CYA



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur gör du en mönstrad bakrund på bloggen?

jag vet hur man ändrar färg osv. men asså går du in på någon speciel hemsida eller hur gör du?

tacksam för svar ! :)<3

2011-04-26 @ 17:28:40
URL: http://mysweetplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0