PRAO-DAG 1

TJENARE GUYS!

idag var det prao. jag var hos pappa. så jävla grymt!
jag längtar tills imorn!
vi gjorde lite saker ute, vi var typ i en kryddgård och fixade. fyfan vad gott det lukta.
och sen när vi var ute och jobba så hörde vi något som knaka. och  det var två träd runt strömmen som knäcktes av. jag har aldrig vart med om det . uscchhh.
men dagen gick som en smack verkligen!
och imorn är det fredag oxå.  det är ännu mera nice. ska snart titta om det är något bra på tv.
inget intressant att skriva för min del.
jg vill typ klippa av min jeansjacka, men jag vågar inte ifall jag kommer ångra att jag gjorde det sen ..
men jag VILL.
aja.
jag fyller år på torsdag! dagen innan det är lov oxå. så jävla chill!
jag såg typ att det var några som ville att jag skulle ha frågestund, och det ska bli. jag tror jag startar den typ i helgen.


jobbarcheyy.

/love c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0