the way you make me feel


jag mötte en polis när jag jobbade med anders som frågade om jag har sett en man med en mössa och glasögon, jag sa nee vadårå?

- vi letar efter en gärningsman. ( ni vet rånet vid ica kneippen ? )

-  oj :o nej, inte vad jag har tänkt på, men det har jag säkert gjort. men inte som jag har tänkt på ..

- nae okej, men kontakta isåfall. jag tänkte om ni hadde sett honom eftersom han brukar vara och springa här ( runt strömmen vid prolympia ) när ni jobbar här och så.

- nae tyvärr.

- okej , ha en bra dag!

- desamma !

( 10 min senare )

ser jag en man kommer springande med mörk dress och ganska ,örka glasögon, svart mössa.
jag bara titta på han. och han gav  min ett såntdärnt elakt leende. jag jah kände direkt att det var han. jag log inte ens åt han. jag bara titta o.o
fast man vet ju inte. hur många är inte ute och springer med glasögon och mössa lixom ?
men ändå, jag har det dära otäcka leendet i huvet.
usch..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0