nu jävlar


första bilden på länge från systemisen!
så nu säger vi nystart!

Just nu tittar vi på en film. "Himlen är oskyldigt blå" heter den.
inte min smak direkt, så jag tittar runt lite på datan istället.
syrran och jag var ute och och sprang 4 km förut. Och sen när vi kom hem gjorde vi massa styrkeövningar.
så det känns awesome i kroppen just nu!
Sen har vi ätit en riktigt god mat så det är inte helt fel heller. Och nu smaskar jag i mig massa godis!
har vart en lugn dag annars. syster sover ju över här idag så vi ska ligga här nere i soffan och se på filmer och tjuta sönder så det inte finns några kvar sen.
vi har redan laddat ner några filmer, så det blir väl att dynga innat.
men ska gå ut med lio nu så jag skriver mer imorn.
puss gullungar!

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Söt!

2011-08-13 @ 10:08:30
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0