vita skor



Köppte dom här när jag var på stan med Joanna.
Men gud så snyggt det är med vita skor till bruna ben. Vita skor är en av mina favoriter på sommarn!
Vart ganska sen uppdate nu. Men jag kom hem för kanske 2 timmar sen. Då tittade vi på en film direkt när vi kom hem. Den hette "  Europetrip". Skitkul film verkligen!
Sen tog jag lite kvällsmat hihi. Och sen sitter jag vid datan nu.
Dagen har faktist vart riktigt skön. Vädret har vart perfekt. Inte för varmt och inte heller för kyligt!
Just nu är allt bra och så. Tänkte ta och ladda ner  "Glee" och "the oc"
har aldrig sett "the oc" men många säger att den är bra, så vi får se!
"glee" är i alla fall en av mina favoritserier!
Men nu ska jag lägga mig i soffan och prata med syster innan vi ska sova!
Sov sött!

vilken serie tycker ni är bäst, "the oc" eller "glee" ?

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker helt klart glee!



skitfin blogg förresten! :)

2011-08-14 @ 09:24:33
Postat av: matilda

Jätte fin blogg verkligen!



2011-08-14 @ 10:06:39
URL: http://matildaboking.devote.se
Postat av: frida

hoho, lätt the oc ! :D fast glee är oxå gryymt !

2011-08-14 @ 18:22:08
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0