måndag 28/2

hej :)

har inte kunnat ladda upp bilder  i veckan eftersom att mitt internet har gått ner i hastighet, så datan är seg som helvete :/
men imorn kommer den vanliga hastigheten tillbaka. så då ska jag komma ifatt lite.
första skoldagen idag då.
suger att börja skolan igen, men det var verkligen kul att träffa alla gullungar.
lektionerna idag var engelska, svenska, och musik !
musiken var hur kul som helst. vi körde typ någon lek. och jag vann ena gången, och sen tvåa.
musiken är verkligen bäst !
dagarna framåt blir väl skola skola skola. har prov om en vecka så jag ska börja titta lite på den.
suger att ha prov när man har börjat precis typ.
helgen blir att kanske träffa fridaälsk! blir toppen <3
nu ligger jag i soffan som en isbit och värmer mig. och snackar med några på msn.
yesbox. men ska ta och gå ut en runda med lio.

KRAM (L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0