dag 1 - Om mig.

börjar direkt.
jag heter cornelia häggblad & är 12 år. jag fyller år den 14 april. jag går på skolan prolympia som är sjukt bra.
jag går i klassen salt lake city som jag älskar otroligt mycke. dom gör skolan rolig !
just nu går jag i friidrott som jag har hållt på med i 4-5 år. men ska nog ändå sluta och börja i handboll- nkik 97.
för jag har lust att börja med en lagsport. det skulle ha blivit basket men jag ändrade mig.
jag har massor av bästavänner som jag älskar mest, dom ställer alltid upp och är så jävla bäst !
efter skolan är jag nästan jämt med kompisar, annars sitter jag vid datan och chillar (H)
jag älskar min släkt massor. älskar när det är julafton när alla i släkten samlas. det är supermysigt. man kan väl typ säga att jag älskar mat, haha.  mode har jag jag stort intresse av, lite farligt mycke intresse faktist.
så fort man får pengar så slösar jag det direkt på kläder ^.~
men jag kan inte säga att jag är bortskämd direkt.
men det var lite om mig. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0