dag 2- min första kärlek.

jag var ju tillsammans med vissa killar i tvåan och trean. men då kändes det ju bara som nåt man bara var.
men mitt riktiga förhållande var nog med wiktor adolfsson.
vi var tillsammans i nästan ett år. vi gick nästan i 5:an.
jag älskade honom jätte mycke. vi hade verkligen roligt tillsammans. men sen kommer samma historia som alltid.
man tappar känslorna. det var verkligen svårt för mig att göra slut. och jag visste inte hur jag skulle göra det på bästa sätt. men jag gjorde det när vi träffades en dag efter skolan. usch, jag mådde dåligt i veckor..
men nu har jag ju bytt skola så vi har ju inte lika bra kontakt, men vi snackar ändå ibland. så det känns jättebra nu.
och jag älskar honom verkligen som vän.
och var ju  vissa killar oxå i tvåan, haha det var så kul :), jag och allrabästavän var tillsammans med samma tre killar !
linus, wiktor, albin . haha, saknar det så jävla mycke, var så kul när man stog där och tittade på när killarna körde fotboll och man slängkysste till dom, haha ae gu'va jag saknar det (Y)
så det har igentligen vart så att jag har gillar samma killar från 2:an till 5:an .  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0