I just had seeex, and it feld so good!


haha, digga rubriken.
ligger fortfarande i soffan och är sjuk. rösten är iaf lite bättre, men halsen och kroppen är värre "/
men sånt är livet ibland.
ska iaf se på narnia när den har laddats ner. den är typ klar om 5 min !
mm.. cornelia känner lukten av pappas nybakta tekakor, mumma!
haha xd. ska förbomligen vara hemma imorn oxå.
ojuste, jag fick ett meddelande igår kväll om att jag ska till tandläkaren ..
och jag ska dra ut en tand :'(
jag är jätterädd.. , men det går ju ganska snabbt?
aja. och mormor ska opereras idag oxå! jag är rädd att nåt kommer gå fel. men förmodligen ska det gå bra ..
ointressant inlägg..

puss / ch

Kommentarer
Postat av: cecilia

cornelia ! nu tycker jag du är snäll & ställer en fråga i frågestunden (a) <3<3<3

2011-01-27 @ 14:57:16
URL: http://lifeandpicture.blogg.se/
Postat av: paow

Snygg blogg! Besök min om du har tid.. ^^

2011-01-27 @ 15:52:02
URL: http://pawolinas.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, snygging där!

2011-01-27 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0