just a dream.


jag fick något skit om att jag hade använt interneet för mycket och blablabla...
men jag kunde fortfarande använda det, fasst det kommer bli som vanligt igen nästa månad, och det är ju inte så lång tid kvar.. .
aja, blev att vara hemma idag oxå . känner mig lite halft dåligt fortfarande. men det går ändå frammåt.
och pappa är hemma med mig och då känns det oxå könare, haha.
jag tycker om när pappa är hemma med mig närjag är sjuk för då gör han allt åt mig. och han köper typ alltid choklaaad..
haha, så nu har pappa köpt choklad och läsk åt mig. så senare ska vi se på narnia 3. jag laddade precis ner den. fast jag har redan sett den på bio och den är sjukt bra ! och sen håller jag på att ladda ner mean girls 2 . :)
annars vet jag inte vad jag mer ska skriva om..

/ ch (LL'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0