USCH, GRÅTER.

CORNELIA SITTER OCH GRÅTER AV LÅTEN PRAY .. DEN ÄR SJUKT FIN!
usch, aja.
dagen har väl vart som vanligt. I skolan hade vi först engelska, sen svenska -.-
sist vart det musik ! :D
ÄLSKAAAA. vi sjöng typ först, det var inte kul då, men sen så typ gick vi in i rummet där trummorna är. och där typ fick några killar snacka i mikrofonen, och våran musiklärare (  robban ) han typ ändrade ljuden så när man pratade lät man typ som 40 år gammal eller som en 2 åring, haha alla ASG som fan ! asså jag dog nästan av garv !
igentligen skulle jag haft handboll idag kl 5, men är så jävla förkyld och ont i halsen och huvet ... :/
så det vart inget med det ..
strax kommer några gäster till oss, det blir väl trevligt. senare blir det väl att käka sen upp & lägga sig för jag är så sjukt trött -.-' hööh, fick ingen bra bild på dagen outfit, så det blev inget med det, men det kommer några bilder snart som jag tog med webben för ett tag sen. jag har typ ändrat så att jag har fått min systers sida, asså det där nivet när man sätter på datan så kommer det ju upp namnen som har datan ,  så jag hade en egen men asså jag hadde ingen spotify på den så jag vart skitsur -.-  men min syster avnvänder aldrig datan, och hon hadde spotify på sin sida -.-
så då tog jag hennes sida ist ! :D,  fast jag var tvungen att fixa massa först, jag var tvungen att fixa mitt nedladdningsprogram, sen alla mina bilder skulle jag lada in från min mobil , men det funka inte, det kom bara in några bilder -.-
aja, men nu  har jag ändå allt jag behöver på den här sidaaan !
usch vad l¨ångt inlägg jag gjorde, typ ingen som kommer orka läsa, man aja :)
här sätter jag punkt.



Kommentarer
Postat av: anonym

vad fiiin ! :D

2011-01-25 @ 06:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0