elsa pelsaaaa

hej pippimippistrippi.
nu har jag kommit hem från stan som jag var på med finaste, underbaraste Elsa :*
jag fick med mej en byxdress från bikbok som jag ska ha på skolavslutningen. sen fick jag med mig en bikini från bikbok oxå, sen toffsar, och ett nagellack. HÖHÖ.
mycket skratt med den där godingen. Vi fick lite damp på slutet, men hallå, vi hade gått på stan i 5 tim !
inte konstigt att man var trött :)
fast vi satt och åt kebab i 1 timme, sen var vi på mc och tog en liten coola och satt där i 1 tim xd , fast det gick inte att vara ute. Fett varmt :o
aja, dagen var super.  vi var lite egenvärld på slutet, men man lever ju bara en gång i livet. ellehur elsaa? :*

Kommentarer
Postat av: elsa :)

AHHAHAHHAHA JAA, i slutet vet jag inte vad vi gjorde <3

namen man lever bara en gång :*

2011-06-04 @ 19:31:12
URL: http://elsalonn.blogg.se/
Postat av: elsa :)

AHHAHAHHAHA JAA, i slutet vet jag inte vad vi gjorde <3

namen man lever bara en gång :*

2011-06-04 @ 19:31:47
URL: http://elsalonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0