fantastisk uppdatering om jag f...

fantastisk uppdatering om jag får säga det själv !
nejmen, jag har bara inte haft lust och inte haft tid.
har haft läxor och så till skolan så att jaa. men jag måste fixa så jag kan mobilblogga och så, eftersom jag har internet på mobilen. Då hinner det bli mer uppdate. för så här kan vi ju inte ha det.
Tråkig som jag är har jag inte tagit några bilder på min systemis heller..
kan skriva lite om gårdagen.
Vi gick en mil med hela 6:an. Jag och ninis hade grymt kul.
dagen gick faktist fort och den var grym.
men en mil.. Är jävligt långt! mycket längre än vad jag trodde faktist...
amen så typ. jag bjuder på några bilder, bara för att fylla upp inlägget!





ser ni bollen ? haha.. där vart jag sadFACE.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0