litee brunare (a)

tjena!
dålig uppdate jag vet.. men strålande väder!
det ger vi tummen upp för.
jag har faktist blivit mycket brunare. Brunast har jag blivit i ansiktet.
så att så är det med det.
träffade sandra igår. sjukligt kul. sen idag har jag spelat lite fotboll. tränat på att jonglera. jag klarade 36 på fötterna.
grym man är. jahopp, nu ska jag laga mat med mammi, sen ska jag nog se på film. det märker jag, men inte ni! :D
nae jag skoja. men jag tror nog inte att jag skriver något mer idag, vi får se. men ni får ändå ha en bra fortsatt dag.
pussss!

Kommentarer
Postat av: sandraanglesjö

själv är man en blekfis (a)

Men ... SÅ SÖT ! saknar dig <3

2011-06-06 @ 00:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0