2/3


hej
jag är fett trött nu, men tänkte lägga in ett kort inlägg.
dagen har vart underbar som vanligt.
i skolan hadde vi engelska, och sen matte. sen hadde vi en lååååång rast :)
så dagen har vart ganska chill.
efter rasten skulle vi äta. men emma och jag slutar ju efter maten eftersom vi har franska, så vi stack ner en sväng till stan och käka lite.
jag trodde det inte var så mycket folk vid stan kl 11.30 typ.
det var fullpackat ! :o
men efter en stund fanns det lediga platseer man kunde äta vid.
innan vi käka så var vi en sväng i hm. dom gör tydligen om massa :o
men jag har inte vart där så länge så jag kände inte igen det alls?
hööh, jag gick hem efter vi hadde vart där en timma typ. masser läxer &shit som måste fixas nu så ..
hihi, statistiken ser jätte bra ut, och fortsätt kommentera så bra som ni gör nu ! <3
hihi, jag är jätte sugen på chokladkaka och glass :(
buhu.
men ska ta och vila en stund nu, så ses vi kanske senare !


Jag är kääääääär (LLLLLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0