alla säger att det ska vara vi. men du verkar redan ha hittat den rätta.



fredag igeeeeeeeeeen.
veckorna bara öser på hela tiden. det går som ett knäpp!
HAHA. jag har jätte roligt här hemma.
nae jag skoja. jag ska bli seriös nu. :)
dagen börja med franska med dom tjejorna som gjorde min dag. vi hadde franska prov.
jag och disa var bäst på det (a) höhö. sen hadde vi rast så då gick jag och disa upp till c5 och prata lite med sötnosarna från albertville. gud vad söta dom är :*
seen hadde vi svenska. har inget intressant om det. idrotten var bättre än bäst. jag var på bra humör så jag hadde inte ett dugg tråkigt. sen åkte jag bussen hem med jossan. när jag kom hem åt jag lite. sen så ska alla veta att fredagar är min tjockisdag. jag har redan ätit massa choklad. det går bara inte att motstå :o
haha. så nu håller jag på att ladda ner lite filmer till att se på ikväll. musigt..
sen ska jag prata med allrabästis fridaa.
men ni får ha en bra fredag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0