drums drums drums!

hej.
blev en ny design nu. jag är inte helt klar än. för det är ett par saker som är borta ur stilmallen och jag har sparat oxå.
så duktig som jag är -.-
aja, det fixar sig. det gör det alltid! 
nu sitter jag och snackar med några. vaknade tidigt idag . :0
typ vid halv 8. och jag brukar vakna vid 10 eller halv 11. men det var ändå skönt att vakna tidigt. då är dagen lite längre.:)
senare idag så ska jag iväg på trummor med världens bästa lärare eva ! hon är asgrym. ^^
sen efter det åker jag och mamma hem och typ tar det lite lugnt.
och mormor följer nog oxå med tror jag ? hoppas det !
humöret idag är väll bra.. lite trött i huvet kanske.
men det duger iaf. många säger att lördagar är skönast. men jag diggar fredagar mest!
haha, intressant inlägg ^.~
nae men,

outfiten idag är:
vit träja med text: gina tricot.
en vit väst: vero moda.
svarta tights: cubus.

men nu ska jag prata klart med lite folk så skriver jag nog sen efter trummorna!

SE U.

icecold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0