fredag :*

tja !
känns riktigt bra med helg nu, kommer bli superkul.
men ändå inte för jag måste plugga hela helgen. ~.^
aja, dagen i skolan var super. vi hadde franska först. det gick långsamt men det var kul !
sen så gick vi och åt lunch. ingen höjdare idag. sen skulle vi se på film.
jag satt med bästavänerna disa och viktora. vi prata typ under hela filmen.
filmen sööög apa. sen efter filmen hälsade man lite på folket. sen gick vi upp till våran våning. och jag, johanna, emma , sandra fick skrattanfall i vårat klassrum ! D:
HAHAHH. askul måste jag säga :')
sen tog jag 119 hem och satte mig här ett tag och dunka musik (A)
sen pluggade jag. sen satte jag mig här igen. roligt va ? xd
haha, sen ska jag mysa med mammsen och pappsen med lite godis och läsk. momsiiigt :)
har annars inget kul att skriva. för det kommer bara bli plugg framöver!

så jävla sexig .. fast nae.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0