melodifestivalen sucks osv..

FAN. jag blir så arg!
det var ju the moniker som skullee vinna!
oh :(
erik saade är bara en tönt som tror han är något. okey han är heeet men ändå! :o
___________________________________________________________________________________

klockan är 11 nu ungefär och jag kan inte sova -.-
trummorna förut var bäst! jag lärde mig ett skitgrymt akord som är i en jättebra låt!
tog 5 min för mig att lära mig det. känner mig stoolt.:)
sen efter trummorna var jag helt svettig om händerna.
sen åkte mamma mormor och jag till hageby och köppte en scarf t mormor.
sen lämnade vi mormor och åkte hem och åt lite mcdonald's.
efter det vila jag. tog en dusch. och satte mig lite vid datan. och sen vart det melodifestivalen!
söndag imorn igen. underbart?! fast njaaeee..
aja. ska ta och lägga mig nu ändå tror jag !
ni får ha en bra lördagskväll gullungar!



Kommentarer
Postat av: frida

haha , du är bäst cornelia ! , the moniker är värsta seeexbomben ju ? ;p <3<3<3<3<3

2011-03-14 @ 20:37:04
URL: http://friidastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0