glad som choklad




jag är sjukt glad!
jag fick en damcykel i förpresent !
strömsholm 3200 :-
en svart. jag älskar den :*:* tacktacktacktack!
jag fyller ju år den 14 april. det är inte långt tid kvar.
jag skulle ju berätta lite om dagen. jag åkte med till konstmuseet tillsammans med My.
där tittade vi på film med turin. " tusen gånger starkare ".
sen drog jag med tjejorna till mc. efter det tog vi en sväng till godisaffären. vi tittade inte i några klädaffärer för ingen av oss hadde med sig pengar för kläder så vi sket i att titta.  händer alltid att när man inte har pengar så hittar man plötsligt massa kläder.
aja, efter det tog jag bussen hem. dom andra hadde spanska i slc. jag kom hem och tog lite bilder.
vila lite. somna..
efter det kom pappa hem med världens finaste cykel.
sen tog jag mer bilder. sen har jag bara tagit det lugnt. snackat med folk på msn. så var det med den dagen !
skriver kanske senare.

bild på cykeln:
snygging där va ;)

haha, men ska snacka vidare med folket nu.
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0