just go whit it


Hej påer!
kom precis hem från skolan. Har haft en toppendag!
fast jag kom försent till alla lektioner för första gången! missnöjd med det.
och en annan sak som oxå har hänt idag.
mårten i våran klass svimmade. han var vekligen helt kritvit i ansiktet. vi hadde typ genomgång sen sa mårten kan jag gå på toa ?
och så går han mot dörren. sen slår han huvet i dörren, sen ramlade han och slog i huvet i marken. fyfan vad läskigt det såg ut!
synd om stackar'n.
aafyfan. så det var det typ.
musik och så idag annars. Gosch, sandra och jag dog av hur sexig en i våran klass är när han spelar gitarr !
GOSCH. Snygga jääkel!
tänk att man kan bli så förälskad i folk så fort dom tar upp gitarren i knät. ohhhh, fyfan jag dööööööör.
vårruset idag. själv ska jag inte vara med, men jag hoppas att det går bra för mina bejbs.
skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: sandraanglesjö

Så himla heeeeeeeeeeeeeet han var då, man kan ju inte slita blicken i från han ;*****

2011-05-16 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0