mår sjuuukt bra!

gud, dagen har verkligen vart underbar. träffade underbara folk, skolan var underbar. bara att vissa i våran klass är ganska perversa. vill nog int förklara varför här i bloggen.
HIHIHO. tog mammas HTC idag, och jag blev kär i den så jag ska ha den ett par veckor till känner jag.
men jag har allas nummer och så, men det är vissas jag inte har. men det fixar sig. dt är bara 2, 3 stycken :*
vi hadde engelska, no hela passen innan mateen, sen sluta jag och var med my, martin, erik f, erik J, carl och har nog glömt någon. sen kom jag hem, åt mat med mammis och johannis. sen kom mathildiis osv. är bara så jävla happyfaccceeee todayyyy, dom dagarna sitter inte fel ! :D

Kommentarer
Postat av: rrragna :*

herreguuuuuuud så jäävla söt! :O <3

2011-05-26 @ 20:27:14
URL: http://rklinthaell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0