NY DESIGN.. IGEN.


tjena snyggingar.
har ny design igen så TRYCK F5!
askul grej hände förut.
Jag och min syster var ute med lio. Och min katt följer ju alltid med då. Sen när vi typ var hemma, så satte sig Kelly i sandlådan och typ kissar eller bajsar. jag vet inte?
Då skulle jag se om hon hadde gjord det. men jag såg ingenting. Då ropar en tjej som jobbar på dagiset:
- DU FÅR TA UPP DET DÄR.

- VA?

- BAJSADE ELLER KISSADE KATTEN ? DU FÅR TA UPP DET.

- MEN HON GJORDE INGENTING. DET ÄR INTE NÅGOT.

- VÅRA DAGISBARN SKA VARA DÄR SEN OCH DÅ KAN DET INTE LIGGA KATTBAJS ELLER KATTKISS DÄR.

- MEN DET ÄR INGENTING.

- NAE BRA.

jag går till mathilda. hon frågade vad hon sa. jag berättade till mathila. HAHA, och mathilda säger till hon som sa till mej.
Så jävla rädd hon vart som var där asså. sen när vi går. frågar dagisbarnet:
Vad sa dom?

då säger idioten: jag sa till dom att ta upp bajset som katten hadde bajsat, men dom är lite konstiga.
då skriker mathilda och jag: VEM ÄR DET SOM ÄR KONSTIG ?
sen går vi hem. sen ville mathilda och jag gå ut igen och hålla på mot henne. Då hadde hon gått.
HAHA, jävla TÖNT.

VI ÄR BÄST MATHILDA, ÄLSKAR DIG. ♥

Kommentarer
Postat av: Lizzaan <3<3

Du är för söt älskling<33

2011-05-13 @ 06:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0