det här är värt att dö för , jag tror mitt hjärta blöder







//Bilder från förut

Hej påer, tog nyss lite bilder, ni har tre av dom där uppe, dom andra kommer väl lite då och då.
Framåt senare ska jag packa väskan, fixa fram kläder tills imorn , duscha oså hehe.
Gud den här dan, jag har inte vart mig själv asså haha, ae, jag har känt mig tjurig och lite ledsen den här veckan. men vafan. Jag känner att jag mår så jävla bra just nu och man ska inte hålla på att förstöra det bra av ens liv av att göra det till dåligt.
Jag säger bara, NU KÖR VI.
Jag har världens finaste vänner, och jag älskar er världsmest!
Nu ska jag packaaa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är så himla vacker, ditt hår, din kropp, ditt ANSIKTE!!!!

2011-11-24 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0