got the moves


Tja P-E-E-P-S

Hur är det med er? Med mig är det awesome!
Vaknade för kanske en timma sen eller nåt.
Idag vet jag inte vad som händer, tror att mamma och jag ska iväg med Mathilda nån stans. Jag vill i alla fall ha en "ta hand om mig själv dag" antingen idag eller imorn. Ansiktsmask och klippa naglarna osv. Fan vad skönt.
Vill ha hårinpackning oxå tror jag hehe.
Vi ska boka tid till twilight idag, OMFG, JAG ÄLSKAR TWILIGHT.
Haha, så allt är skiitbra just nu asså!
Måste ta nya bilder. Ska ta idag, lovar!
Men vi hörs, ha en bra dag alla MÄN-I-SKOR

Kommentarer
Postat av: Joanna :)

Snyggis ! <3

2011-11-19 @ 11:18:08
URL: http://www.jjooanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0