it will rain



Hej peeps!
Kände att det var ett ganska bra tag sen jag gjorde ett skrivinlägg, så jag tänkte att jag skulle göra det nu!
Var på Hageby med mamma för kanske en timma sen. Fick med mig en blå halsduk ( bilden ), en mössa ( bilden ) , och ett par vantar! Supernöjdis. Tänkte köpa en vit shorta oxå med hitta ingen som jag tyckte tillräckligt om.
Åt för ett tag sen oxå , men är hungrig igen så ska äta lite till hahaha.
Imorn är det skola igen. Vi hade ju studiedag idag, nice!
Men jag ska äta nu (igen) hihi.
Aight peace ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer <3

fin du är gumman ! <3

saknar dig puss !

2011-10-04 @ 18:36:18
Postat av: KÅ <3

Bara älskar denna bild assåå hellt underbar ! :*

2011-10-15 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0