MÅR SÅ JÄVLA BRA






Jag älskar verkligen mitt liv. Jag har världens underbaraste vänner, ni alla är så himla underbara!
Min blogg sucks jag vet. Men bloggar när jag har något speciellt att berätta.
Har i alla fall tagit skolkort på mig själv. Vet inte hur det blev men jag fick se lite , och det såg väl ok ut. Det bästa hittils i alla fall!
Efter skolan drog jag och Ellis till väster och tjocka oss, sen vänta vi på bussen och verkligen pratade om allt. Världens bästa bror , du äger!
Och nu är jag hemma och ska fixa disken , KUL. ASSÅ JAG TUGGAR PÅ DET DÄR KLUBBSKAFTET NI VET ? HELA TIDEN OCH JAG HAR GJORT DET I TVÅ TIMMAR NU ?!?! HAHHAHA , MEN I ALLA FALL TJARRRÅ

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke för max 150 kr?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-for-max-150-kr.html#comment

2011-10-13 @ 17:16:58
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0