SCAAAARED

Sitter i mammas och pappas säng medans som sover, nykommen hem efter en jävla äckelskräckfilm med Emma, sjukaste. Och nu vågar jag inte gå ner, och mitt batteri på mobilen är snart slut.. Åhh JAG HAR PANIIIK! Bara för att kanske göra det hära inlägget lite intressant för iallafall några individer så kan jag berätta vad jag har gjort den hära fridfulla, regniga, vackra dagen. (ironi dock) Har inte vart på så bra humör idag eftersom jag vart på besök på sjukhuset, ingenting jag vill ta djupare här på bloggen. Så därför träffade jag Emma förut, och pratade ut. Finns inget skönare än bo granne med en nära vän. Och du är hur fin som helst btw min lilla gose. Imorn åker jag en tripp in till stan för att käka Kina med min syster. Senare får vi se vart vi hamnar, vet inte riktigt hur planerna ser ut nu. Men jaaa, got no more to say. Fult och äckligt inlägg. Ha det fint iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0