still love me anyway



Tja!

Har precis sovit , i en halvtimma, men döskönt vare!
Skolan var jättebra, dom nya killarna i klassen är asnice!
Fan va grymt det kommer bli den här terminen, yihaaaaaaaaa. Vi hade typ bara mentorstid, sen var vi ute i olika grupper och gjorde lite grejor, sen tillbaka till skolan, mat, sen slutade vi. Tog bussen med min gulliga brud Lejla.
Världens kortaste och skönaste dag men jag vart helt slut, och imorn är det vanligt schema? Hur ska jag klara det här..
Nejmen, aa. Det är typ ingen skillnad på schemat den här terminen , förutom att jag har syslöjd istället för trä, jomen det är nice!
Jag trode dock att vi skulle sluta tidigare på fredagar, men nej , vi ska fortfarande sluta fucking klockan halv 4.
Aja, imorn ska jag i alla fall träffa min fina vän Julia, vi drar hem hit och pratar och bare hare.
Har dock hänt lite konstiga grejer idag oxå, men det orkar jag inte ta upp här, men hahaha aa.
Men hade bra fina ni. hörs senare, aight peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0