two answers

Linn om hell fucking yeah:
hej cornelia !
jag undrar vilken sport du har valt på prolympia !?
kram.

Hej!
Jag har valt basket.

Kram






Anonym om training - here we go!:
jag har en fråga: vilka är dina allra bästa vänner? såna som du alltid snackar med? och vem utav dom ringer du först av allt när det har hänt något?

tacksam för svar! <3

Jag har många vänner som står mig väldigt nära, men jag har två som verkligen står mig allranärmast, och det är Sandra och Ragna.

Om det har hänt nåt så brukar jag ringa Ragna först.
Jag har verkligen tur som har så många vänner som står mig så nära och det känns så jävla bra att man vet att man alltid har er vid ens sida om det har hänt nåt. Love to u ♥

Kommentarer
Postat av: RAGNIS

desamma världens bästa du! älskar dig oändligt mycket baby, puss.

2012-01-06 @ 21:08:08
URL: http://rklinthaell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0