Build your own story

Tjaaaaaaa, var ett tag sen. Har haft nästintill fullt upp, har träffat många fina vänner, umgåtts med familjen, vart på landet, vart på alla möjliga ställen rättare sagt. Min update vet jag inte hur det kommer bli med ärligt talat, men bättre än det här kommer de bli iallfalll, det lovar jag! Just nu sitter jag vid datorn och laddar ner Gossip girl, samtidigt som jag pratar Skype med Alexander, fina vännen. Imorn ska jag inte röra mig ett steg utanför huset, ska ha världens lame dag. Har inte mycket att skriva om även fast jag inte bloggar på dynglänge. Meeeen, kan berätta vad jag gjort idag för att dra ut på texten lite. Idag har jag träffat Sandra, vi har vart iväg på hageby och kirrat nya iPhone skal. Sen hamnade vi på smedbys ip plan och somnade på gräset? Haha stört. Dagen rullade på i världens fart, åkte hem sen, åt mat. Myste med familjen, och drogat min serie! Cofy. Nu har min andra säsong laddat klart här så jag antar att det blir dyngning inatt. Aaayeeeeah, hare bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0