MY ANGEL, MY HERO

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bruden som har förändrat mitt liv. ♥
 
Det är svårt att förklara detta med bara ord, meningar. För det räcker inte till, inga ord räcker till för kärleken jag har för dig min kära vän.
Jag vill inte leva utan dig, du är min livsglädje. Jag blir någon bättre med dig. Du har stöttat mig i alla lägen, alla svåra stunder. Du är som min egna syster, ett liv utan dig finns inte. Glädjen jag har med dig, är så speciell, så äkta. Jag förstår inte vad jag hade för liv innan jag hittade dig. Vi var bara två tjejer som åkte bussen tillsammans till specialidrotten, sa inte så mycket till varandra. Tills vi cyklade tillsammans efter specialidrotten på din cykel, minns varenda detalj. Den 20 september 2011. Alla tankar vi hade delade vi med oss till varandra. Ville aldrig att det skulle ta slut, jag kände redan då att, allt jag sa till dig, stannade där. Det var något helt nytt för mig, jag hade den där speciella känslan, att det var någonting speciellt som var på gång, någonting äkta. 
 
Vi sov över, för första gången några dagar efter, det var två underbara dagar för oss båda två. När du gick hem dagen efter du sovit hos mig, kunde jag inte sluta le, då visste jag att det här verkligen skulle leda till en vänskap jag aldrig upplevt förut. Och här är vi nu, allrabästavänner, min hjälte, min andra halva, som vet allt, verkligen allt om mig, det är som om du har en del av mig inne i dig. Vi är bästavänner i vått och i torrt, vi stöttar varandra när bergochdalbanan virvlar på alldeles för fort eller något stannat upp.
Jag minns den dagen, jag mådde så jävla dåligt. När jag ringde upp dig och grät, du kom på direkten. När jag såg dig stå på andra sidan vägen och vi bara väntade på att det skulle bli rött för alla bilar, vi sprang mot varandra och bara stod mitt på vägen bland alla bilar och kramades. Jag tänkte inte, det var som att jag hade hela min värld i mina armar. Jag kände värme, hopp.
Vi har klarat av snart ett år tillsammans, utan ett bråk. Och jag vet, att nån gång kommer vi få våran motgång, vi kommer få flera motgångar, men det kommer bara bygga upp våran vänskap ännu mer. 
Ingen person är perfekt, alla har nåt fel, men med dig kan jag verkligen inte hitta nåt fel överhuvudtaget. 
Du är mina ord, du är min mening, du är min början och mitt slut. min tvillingsyster, jag ser mig själv i dej, allt du gör och allt du säger. Du kommer få bära halva delen av mitt hjärta, så du kan höra mina tankar när du känner smärta. 
My angel, my hero, my soulmate.  ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så fint!!

2012-07-07 @ 01:43:58
Postat av: Ragna

Min ängel, min andra halva, mitt hjärta...jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig och alltid kommer att göra. I go wherever you will go. Det är bara så det är.

Jag satt och grät igenom hela texten, jag känner precis som du gör. jag älskar dig otroligt mycket min vän. <3

2012-07-09 @ 15:56:21
URL: http://closerup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0