STUCK IN HER DAYDREAM

Tja peoples!
Har precis drogat i mig massa glass och jordgubbar, gotti!
Idag har jag varit ute och solat nästan hela dagen, senare kom mormor, så åt vi oså, chilldag. Senare ikväll tänkte jag ta ansiktsmask och grejer, så jag känner mig riktigt fräsch, får se. Imorn har vi studiedag, har ingenting planerat förutom träning på kvällen, var inte på dom andra två träningarna förra veckan eftersom vi var på bergkulla, men jag får kötta den här veckan, woop! Hoppas ni har haft en bra dag! Puss

 


Kommentarer
Postat av: hmmmmm ^^

snyyyyyyyyyyyygg som tusan :*

2012-05-27 @ 21:08:02
Postat av: idaa

så jävla snyygg .*

2012-05-27 @ 22:20:19
URL: http://idahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0