U make my heart still going.


hej, kändes som det var ett tag jag skrev. fasst det var det ju inte.
kan berätta dom dagarna som gått bara för det. helgen var bäst. bästavän och jag var på bio och såg " hur många lingon finns det i världen "
den var grym. men sorglig..
söndag tog jag en liten träningsdag. skönt som tusan.
idag var det en vanlig dag i skolan. och jag hadde utvecklingsamtal oxå. gick asgrymt. så det gjorde dagen gladare.
sen drog jag hem, åt pizzis, och sen satte jag mig här vid datan och lyssnar lite på musik!
imorn är det inget speciell dag. specialidrott. det suger nu förtiden. jag ska byta tillbax till friidrott.
sen på onsdag ska jag gå en sväng med voktoria haag sötnos på stan. kommer bli mys.
sen flyter veckan på. och juste, imorn oxå så ska jag börja i friidrotten igen !
fy vad kul det ska bli!
jag har typ haft ett halvår paus. det känns inte så bra . jag kommer känna mig dålig när jag kommer dit och alla är så braaaa.
men nu ska jag dramig. ni får ha det så bra!


jag vet inte vad jag ska skriva om nuförtiden. jag kanske ska ha en frågestund, vad tycker ni ?


hmm..


Kommentarer
Postat av: johanna

jaa det tycker jag !

2011-04-05 @ 16:21:26
Postat av: älskar din blogg !

jaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-04-05 @ 16:22:45
Postat av: ida

ja sötnos , ha det :*

2011-04-05 @ 16:23:16
URL: http://idahammar.blogg.se/
Postat av: sandra

jajaja!!!!!!

2011-04-05 @ 16:24:26
Postat av: Lovisa

ha det sötnos ! ;*

2011-04-07 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0