bra och dåliga nyheter!



Bild från i förrgår. Nya kängor och shorta!

Hej!
Har vart lite halft dålig uppdatering för datan har inte gått på så det blev strul med det.
Men nu funkar det ju i alla fall!
Igår började skolan. Det var bara en timma så det kändes rätt så onödigt. Men själva "skoldagen" var väl ok.
Idag började vi 9. Vi pratade massa om regler och schemat oså. Sen helt plötsligt kände jag att min tandställning var lös ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Så imorn kl halv 10 ska jag iväg och sätta dit en ny. " suck "
Så så missar jag brännbollen och det suger. För jag vill verkligen vara med på det. Men aja.
Thats life.
Nae , ska titta på tv nu, skriver kanske senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0