today's









Skor-Skopunkten // Tröja- Vero Moda // Shorts-BikBok // Väska-Lundbergs.

Hej påer!
Ringde precis till Emma för vi skulle ses idag. Men hon är sjuk. Hon har halsfluss stackarn.
Ett STORT krya på dig!
Då vet jag inte vad jag ska göra nu haha. Ska se om jag kan träffa någon annan.
Skolan börjar om bara 5 dagar! Helt sjukt. Men det ska bli kul att träffa alla, verkligen.
Fast man är ju som sagt nervös. Men efter ett par dagar så är det nog som vanligt igen.
Jag måste verkligen fixa allt till skolan så det är klart. Men vad är det man ska fixa igentligen?
Det är väl inget speciellt man ska ha med sig första dan?
Haha, aja. Jag får väl ta och städa en snutt i mitt rum sen får vi se hur det blir. JUSTE!
Vi har massa choklad i kylskåpet. Moahahah, jag ska ha!
Hihi, chokladmonstret nummer ett asså.
Haha, men ska dra mig mot rummet nu och städa jaow. PUSS påer gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0