here i am babee

Hhej på er, sitter just nu i skolan 2 timmar före vi egentligen börjar. Duktigt cornelia Eva Wilma häggblad. Vi ska iaf ha brännboll mot Turin i folkparken, och jag pallar verkligen inte det. Sen ska vi äta och sen hem. Man behöver inte äta, vilket jag inte ska. Det kan jag lika gärna göra när jag kommer hem. Byter om hemma, äter lite. Och efter det är det bara att dra till skolan och ha skolavslutning!taggad as hell! Men vädret just nu tycker jag känns lite sisådär. Får inte nån direkt sommarkänsla.. Vilket inte är bra ! Mej det kanske blir bättre framåt dan. Efter skolavslutningen ska vi hem och fika och lite sånt trevligt! Usch, nu mår jag sjukt illa. Jag åt ingen frukost idag. Hur dum är man ? Guud Vad sur jag verkar, men dagen har inte fått någon bra början xd Aja, fått sjukt många läsare på sista tiden. Och jag som har vart så dålig med uppdateringen dom senaste dagarna.. Men ni är bäst. Och jag hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg, även fast det kommer vara sjukt dåligt med uppdateringen. Men iaf, ni får ha en grymt bra dag. För det ska jag (cornelia Eva Wilma häggblad) ha! Lovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0