who am i to say.


mår mycket bättre nu!
Att må illa är bland det värsta jag vet, så det var skönt att det inte vart någon magsjuka.
Så att om ett tag ska jag hoppa in i duschen, sen ut med vovsingen.
Känner att jag behöver lite luft nu, efter att ha vart inne hela dagen och svettats så känner jag att jag behöver friska till lite.
Annars händer inget speciellt ikväll. Imorn ska jag nog träffa sanduur och senare blir det trummor!
Min tränares söner, som är typ 20 år, spelar oxå trummor. Så vi ska ha ett band i sommar. Kommer bli gal1 kul och häftigt. Eftersom jag aldrig haft ett band eller så. Men det blir nog toppen !
hoppas ni får en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0