15 mars.

jag har massa läxor nu som jag måste göra fast jag inte kan pågrund av att facebook tar kål på mig.
jag kan inte gå ifrån det. Oh, dumma facebook!
idag har vi såhär hemstudiedag.
det var verkligen skönt att sova ut på morgonen. direkt när jag vaknade så bestämde jag mig att jag skulle ut och springa. och vart jag fick det ifrån, vet jag inte?
jag bara tog på mig lite mjukiskläder och sen sprang jag ut. jag har ju inte tränat på ett halvår typ så jag trodde inte att jag skulle orka någonting. men konstigt nog så kändes det som att jag inte hadde tappat ngnting :o
jag jogga ett tag. sen körde jag upp och ner i en uppförsbacke. jobbigt men ändå skönt.
sen när jag kom hem så fira jag med lite chokladbollar och läsk för jag kände mig så duktig, haha men nu änner jag mig bara som en tjockis :(
sen titta jag lite på läxan i 5 min, sen orkade jag inte mer. ^^
haha. men jag har inte så mycket annat intressan att berätta om.
så vi hörs gullungar! :*

bild från när jag var ute och sprang.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0