baby we can do it, we can do it all night.

bry er inte om rubriken :)

idag har vart både en bra och dålig dag.
jag dissade vädret helt totalt, sen att det var brandalarm innan specialidrotten.
skolan var väl som vanligt typ. rasterna var vi nere vid uppehållsrummet. vi är aldrig där typ ;o
fast vi hittade ett rum med ett hockeyspel typ. vi drogade det varje rast. sen följde killarna med oss dit och förstörde värsta för oss. och nu håller dom på och spelar! ;@
det var ju våraaat spel!

h3h3, naerå.
sen var det specialidrott. jag, ragna och maja tog 119 ner till stadium arena. sen hadde jag basket där. var inte så många.
hadde dessutom ont i kroppen idag.
efter specialidrotten gick jag in i friidrottsalen och titta på när ragna hoppa höjdhopp. grym chey.
sen drog vii oss mot söder. där skulle ragna träffa johanna, och jag skulle ta 3:an till mormor.
hoss momor år jag sen pratade vi lite om allt möjligt. världens bästa momor !:*
sedan vart det att dra sig hemmot. tog en dusch, packade, tog fram kläder, och nu ligger jag här och ska snart sova. imorn ska vi på klassbio med turin och kanske några andra ? vet inte. blir trevligt att prata med vännerna där.
men ni får ha det så bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0