I'm back in buisness!


älska bilden. tagen av lilla mig.

hej turtorduvor!
nu är jag tillbax. det var ett tag sen kan jag säga. det känns iaf som en evighet. känns skönt att börja skriva igen lite om vad som händer i livet just nu. haha. jag måste bara säga nu direkt att jag kommer nog inte blogga imorn. jag har fullt upp hela dagen. det är ju skolan. som slutar runt halv tre uppe i stadium arena. sen ska jag till mormor. sen hem och fixa allt till onsdagen. så vi får se. om det blir lite tid över så sätter jag mig ju såklart vid bloggN!
förra veckan i onsdags så vart jag ju magsjuk. å jag var hemma resten av veckan då. usch ..
finns inget värre än att vara magsjuk!
men nuär ju måndagen avklarad på nya veckan. det känns riktigt skönt.
veckan rullar väl på som vanligt. skola,läxor osv.
vi har matteprov imorn. så nu har jag pluggat lite tills dess.
kommer bli skönt nät skolan är avklarad imorn..
snart ska jag ha fotodag. då kommer det bombas med bilder!
men hörreni!
jag ska ta och titta på film och mysa med familjen nuu.

stor kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0