love is blind BITCH.


' picture of me '

nu är jag proppmätt av att ha ätit en underbar middag!
just nu har jag inget att göra så jag tänkte skriva lite om dagen.
först hadde vi franska. gick bra. Disas och min humor går inte att slå. sen svenska, redovisning. gick bra. fast sandra och jag var ju inte så seriösa ..  haha.
sen hadde vi idrott. Adin fskjutsade mig till idrotten på cykel'n. prata om massa saker. man måste ju se hur allt ligger till. hadde idrott, åkte hem tillsammans med ellis en liten bit. sen åkte jag resten själv för ellis bodde så näära racket.
cyklade lääääääänge, kom hem, somna, ätit.
och jag vill påpeka att min klass är tuggummiberoende.

Kommentarer
Postat av: Sandra här :D

Hihi, älskar dig :D<333333

2011-05-13 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0