krossa alla fönster




Tja peeps, tjockar mitt huvud fullt med låten krossa alla fönster!
Stannade hemma idag, hade fett ont i huvet ..
Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan dra iväg nånstans haha , nej men vi ska typ iväg till hageby.
Färgade mitt hår förut , eller jag färgade inte men jag hade typ i en sån därn färgbomb nivet?
Det vart rooosa!!!!
Fast jag gick in och tog schampoo i håret typ 12345 gånger , så mitt hår är som vanligt igen men kanske lite rödare, men jag älskar färgen på håret just nu asså.
Måste träffa massor i helgen som jag inte träffat på länge, sandra står först på listan iallafall , den bruuuden asså , hundrasjuttiofem år sen eller nåt. Hehe , men ska dra iväg ut nu för mamma är hemma , pusshej!

Kommentarer
Postat av: wiktor

snygg cornelia! <3

2011-11-11 @ 16:18:27
Postat av: anonym

snygging där :)

2011-11-11 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0