Dont you WORRY child

Ligger i sängen helt däckad efter en urbra träning, herregud vilket lag!
Imorgon ska jag upp tidigare än vanligt så måste somna snart. No problema på den saken, somnar vilken sekund som helst, helt slutkörd. Skolan har vart som vanligt. Imorn slutar vi halv 4 så blir en lång skoldag. Sen ska jag bara ta det lugnt när jag kommer hem, känns som det var evigheter sen jag bara låg hemma flera timmar för mig själv och tog det lugnt. Men det ser jag fram emot. Annars är livet som det ska. Bättre än vanligt, bara att tacka och ta emot. Ha det fint folk. Lots of kisses


Kommentarer
Postat av: emma

du är för vacker hjärtat, saknar dig massor!!!

kram / emma d

2012-08-30 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0