Lost in insicure, you found me

Hej kära vänner. Var ett tag sen haha. Men har haft mycket att göra och har nästan glömt bort bloggen ärligt talat, har ingen inspiration för tillfället och det här med att skriva om vad man gör om dagarna känns bara helt ointressant för er. Plus att min systemkameran är nästintill sönder. Så det blir BARA mobilbilder när jag bloggar. Men jag ska fortsätta endå. Första skoldagen idag, den var bra men kan inte direkt hoppa av glädje för skolan har börjat. Känner nu att jag borde ha uppskattat sommarlovet lite mer än vad jag gjorde.
Gick bara en timma så hände inte mycket direkt, åt på paus med mamma och mathilda direkt efter. Åkte hem, sen var det basketdags, hem och äta och nu ligger jag i sängen med fina wayne's röst. Wonderfull. Imorn börjar vi 9 och slutar klockan två med glass på Halvars , efter det har jag en träff med Julia, har inte en blekaste aning om vart vi ska ta vägen men det märker vi, mysigt blir det iallfall. Men ni, ha det jättebra, vi hörs när vi hörs! Lots of kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0